tag:blogger.com,1999:blog-39814497512200547652024-02-08T09:50:45.727-08:00Latihan Industri UiTM TerengganuASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA........Laman ini adalah laman rasmi untuk Fakulti Pengurusan Hotel dan Pelancongan UiTM Terengganu...secara khususnya ia adalah untuk menyalurkan maklumat bagi para pelajar yang sedang menjalani latihan industri, ia merupakan medium untuk penyampaian maklumat yang berkesan kepada para pelajar..Unknownnoreply@blogger.comBlogger51125tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-21001948117684899592010-10-03T23:07:00.000-07:002010-10-03T23:18:44.850-07:00PERHATIAN PELAJAR DHMSalam,<br />Dear students,<br />Please read the followings reminder and information:<br /><br />1) 24 October 2010 - submission of report to your panel.<br /> (kindly check the panel list in our yahoo mail box)<br /> ONLY ONE report is required with spiral/comb bind. NO NEED HARD <br /> COVER REPORT!<br /> - Meeting with KLI DHM (Ms.sairah) will be held at 8.00pm, but <br /> the venue is to be advised.<br /><br />2) 26-31 October 2010 - is allocated for your presentation week. Please check with <br /> your panel the date that suits you and them for your <br /> presentation session.<br /><br />3) Accommodation or hostel arrangement<br /> Hostel is booked starting 24-31 October. Hostel is subject to availability. <br /> Booking made is just to allow or permit you to be in the campus during the stated <br /> date. Students might be sharing the room with the existing students. <br /> Status is "menumpang". <br /><br />4) Things to be brought to the campus:<br /> i) Report of your traingUnknownnoreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-48783984178995414642010-09-30T00:24:00.000-07:002010-09-30T00:35:58.150-07:00PEPERIKSAAN AMALI, TEORI, PENGHANTARAN "PRACTICAL REPORT" , BORANG PENILAIAN INDUSTRI & TAKLIMAT PEPERIKSAAN<br />DCA Trainee (HTC295 & HTC301)<br /><br />assalamualaikum & salam sejahtera <br /><br /><em><strong>1) PEPERIKSAAN AMALI</strong></em> <br />* pelajar DCA part 04 (HTC295) <br />25 dan 26 OKTOBER 2010 (ISNIN & SELASA)<br />* pelajar DCA part 06 (HTC301) <br />27 dan 28 OKTOBER 2010 (RABU & KHAMIS)<br />- senarai nama bagi peperiksaan amali akan di "post" kan ke email koordinatorlatihan@yahoo.com p.word: uitmterengganu dan akan dipamerkan di papan kenyataan di Blok 15 (bersebelahan KAFE KREATIF) <br /><br /><strong><em>2) PEPERIKSAAN TEORI</em></strong><br />* peperiksaan teori akan berlangsung pada 24 OKTOBER 2010 (AHAD), <br />Tempat dan masa akan diberitahu semasa taklimat peperiksaan akhir.<br /><br /><strong><em>3) PENGHANTARAN "PRACTICAL REPORT"</em></strong><br />* semua pelajar hendaklah menyerahkan "practical report" kepada panel masing-masing pada 21hb OKTOBER 2010 (KHAMIS). sebarang pertanyaan sila berhubung terus dengan panel anda<br />* anda hanya perlu "Comb binding", tidak perlu "hard cover", dan practical report harus diserahkan bersama dengan "LOG BOOK", <br />*Panel penilai berhak memotong 5 markah jika anda gagal menghantar log book <br /><br /><strong><em>4) BORANG PENILAIAN INDUSTRI</em></strong><br />* borang penilaian industri haruslah diserahkan terus kepada saya, bukan kepada <br />panel semasa taklimat peperiksaan pada 21 OKTOBER 2010.<br /><br /><strong><em><br />5) TAKLIMAT PEPERIKSAAN TEORI & FINAL COOKING</em></strong><br /> 21 OKTOBER 2010 (KHAMIS)<br />* Tempat dan masa akan dimaklumkan kemudian<br />* Kehadiran adalah diwajibkan bagi melancarkan peperiksaan amali & teori praktikal.<br /><br /><br /><br />Sebarang pertanyaan yang berkaitan boleh terus berhubung dgn saya <br /><br />Sekian, terima kasih<br /><br />Selamat maju jaya.<br /><br />NORZAIDAH NGALI<br />KLP DCA <br />013-6422948Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-4717332945408111632010-09-25T02:38:00.000-07:002010-09-25T02:51:06.774-07:00Panel Penasihat/ Penilai DFSMSalam.<br /><br />Tahniah diucapkan kepada semua pelajar sesi Mei-Sep'10 yang telah berjaya menamatkan latihan industri masing2.<br /><br />Berikutan itu, ingin diingatkan bahawa pelajar perlu menyiapkan/ melengkapkan buku log/ laporan/ pembentangan untuk dihantar dan dinilai oleh panel2 yang dilantik. <strong>Senarai nama panel boleh disemak di akaun yahoo (ID login: koordinatorlatihan@yahoo.com; password: uitmterengganu.</strong><br /><br />Sila ambil perhatian terhadap tarikh2 di bawah:<br /><br />a) Penghantaran laporan & buku log = 25 Oktober 2010<br />b) Pembentangan = 28 Oktober 2010(jangkaan; sila berhubung dengan panel untuk tarikh yang sebenar)<br /><br />Sila pastikan anda membawa semua perkara yang tersenarai di bawah semasa kembali ke UiTM Dungun nanti:<br />a) Practical report<br />b) Log book<br />c) Slide presentation<br />d) Original or copy of punch card that has been verified as a true copy by the employer/ Attendance record/ A letter or certificate of testimony issued by your employer.<br />e) Borang penilaian majikan beserta tandatangan & cop majikan.<br /><br />Sila ambil serius perkara ini kerana kelalaian & ketidak prihatinan anda akan memberi kesan kepada markah/ gred anda nanti. Sebarang masalah, sila hubungi saya.<br /><br />Sekian, terima kasih.<br /><br />Khazainah Khalid<br />KLP DFSMUnknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-91950859751152636282010-08-02T19:41:00.000-07:002010-08-02T19:48:36.545-07:00Peringatan Mesra bagi pelajar DFSM sesi Mei-Sep'10.Salam.<br /><br />Perhatian kepada pelajar yang sedang menjalani praktikal. Sila pastikan anda membayar yuran pengajian selewatnya 5 Ogos 2010 (Khamis) dan melakukan validasi kursus selewatnya 10 Ogos 2010 (Selasa).<br /><br />Jangan lupa! Ini bagi mengelakkan sebarang masalah kepada anda. <br /><br />Terima kasih.<br /><br />Khazainah Khalid<br />KLP DFSMUnknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-17704441450330641552010-07-19T01:58:00.001-07:002010-07-19T02:05:47.114-07:00Pendaftaran DHMSalam,<br />Perhatian kepada semua pelajar DHM,<br />Sila Daftar subjek HTH301 untuk semester ini dibawah kumpulan A.<br />Sila ambil maklum bagi subjek praktikal DHM kumpulan pelajar adalah dibawah satu kumpulan sahaja. Abaikan kumpulan kecil sebelum ini seperti A/B/C/D/E/F.<br /><br />Sekian.<br /><br />Sairah SaienUnknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-33086939976654333012010-07-16T00:22:00.000-07:002010-07-16T00:31:03.799-07:00URGENT! Pendaftaran Subjek HTH301Salam to All,<br />A gentle reminder to all students,<br />Please kindly print your subject registration for this semester.<br />A number of students are found not in the registration list yet!<br />Please care to check your registration status! i worry if the registration that made before was failed to get through..<br />Fail to register will cost you trouble..<br />Thank you!<br /><br />Ms. Sairah SaienUnknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-37646275172028943432010-05-17T22:58:00.000-07:002010-05-17T23:03:54.281-07:00Borang Penilaian Majikan Latihan IndustriSalam.<br /><br />Kepada sesiapa yang bermasalah mendapatkan borang ini melalui email terdahulu, saya sertakan sekali lagi dan sila muat turun dari email untuk diserahkan kepada majikan masing2.<br /><br />Login ID: koordinatorlatihan@yahoo.com<br />Password: uitmterengganu <br /><br />Sekian.<br /><br />Khazainah Khalid<br />KLP DFSMUnknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-89144028518494471362010-04-26T19:49:00.000-07:002010-04-26T22:11:04.284-07:00PERJUMPAAN & TAKLIMAT PEPERIKSAAN AMALI & TEORI PELAJAR PRAKTIKAL (HTC301 & HTC295)salam & salam sejahtera<br />kepada semua pelajar latihan praktikal DCA (HTC300, HTC301 & HTC295),<br /><br />satu perjumpaan untuk taklimat akhir peperiksaan amali & teori akan diadakan pada<br /><br /><br />TARIKH: 29 APRIL 2010<br />HARI : KHAMIS<br />MASA : 2.30 PETANG -4.30 PETANG<br />TEMPAT: DEWAN KULIAH BAKAWALI<br /><br />Kehadiran adalah diwajibkan, sebarang pertanyaan boleh diajukan pada masa ini.<br />Sila bawa bersama "evaluation form" drpd hotel untuk di hantar kepada saya.<br /><br />Terima kasih,<br />Norzaidah bt Ngali<br />KLI DCAUnknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-4971975023819508422010-04-26T03:01:00.000-07:002010-04-26T18:18:18.659-07:00PERJUMPAAN PELAJAR DHM & DCA YANG BAKAL KELUAR MENJALANI LATIHAN INDUSTRISalam,<br />Satu perjumpaan dengan Koordinator latihan DHM & DCA akan diadakan seperti butiran berikut:<br />Tarikh: 02 May 2010 (Ahad)<br />Masa: 8.00 Malam<br />Tempat: Dewan Bidara UiTM Terengganu<br />Note: Pembahagian buku log akan diadakan semasa perjumpaan tersebut.<br />Kehadiran adalah diwajibkan.<br />Sekian, terima kasih.<br /><br />KLI DHM<br />Sairah Saien<br />KLI DCA<br />Norzaidah NgaliUnknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-48330614530126353892010-04-24T19:08:00.000-07:002010-04-24T19:12:19.441-07:00PERJUMPAAN PELAJAR DHM YANG TELAH SELESAI LISalam,<br />Perjumpaan dengan Koordinator latihan industri bagi pelajar DHM yang telah selesai menjalani latihan industri bagi semester dis-apr 2010 akan diadakan seperti butiran berikut:<br />Tarikh: 26 April 2010<br />Masa: 8.00 malam<br />Tempat: Dewan Bidara, Hotel UiTM Terengganu<br />Keperluan: Borang penilaian Industri.<br />Kehadiran adalah diwajibkan. Terima Kasih<br /><br />Ms.Sairah Saien <br />KLI <br />25 April 2010<br />10.12am.Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-53046335600282247212010-04-24T01:57:00.000-07:002010-04-24T02:03:44.061-07:00Makluman Tambahan Laporan LI DFSMAssalamu'alaikum wbt.<br /><br />Bagi penghantaran laporan LI iaitu pada Isnin ini (26/4/2010), pelajar hanya perlu menghantar <strong>satu</strong> laporan sahaja kepada panel anda (bukan dua salinan).<br /><br />Tidak perlu 'hard cover' memadai dengan 'cover paper' yang biasa digunakan ('comb binding' + berwarna hijau).<br /><br />Sekian, terima kasih.<br /><br />Khazainah Khalid<br />KLP DFSMUnknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-45345332926841056622010-04-21T05:50:00.000-07:002010-04-22T20:48:19.702-07:00PEPERIKSAAN AMALI, TEORI, PENGHANTARAN "PRACTICAL REPORT" & BORANG PENILAIAN INDUSTRIDCA Trainee (HTC295 & HTC300, HTC301)<br /><br />assalamualaikum & salam sejahtera <br /><br /><span style="font-weight:bold;">1) PEPERIKSAAN AMALI </span><br /> * pelajar DCA part 04 (HTC295) peperiksaan amali akan berlangsung pada 3 dan 4 mei 2010<br /> * pelajar DCA part 06 (HTC300 & HTC301) peperiksaan amali akan berlangsung pada 5 dan 6 mei 2010.<br />- senarai nama bagi peperiksaan amali akan di "post" kan ke email koordinatorlatihan@yahoo.com dan akan dipamerkan di papan kenyataan di Blok 15 (bersebelahan KAFE KREATIF) pada 28 April 2010.<br /><br /><span style="font-weight:bold;">2) PEPERIKSAAN TEORI</span><br /> * peperiksaan teori masih menunggu signal dari UiTM Penang... jadi anda hanya perlu bersedia. dan kebarangkalian tarikh adalah diantara 29 April hingga 6 Mei 2010. Tarikh sebenar akan diberitahu setelah saya mendapat ionformasi drpd UiTM Penang.Jadi BERSEDIALAH... format dan cara exam mungkin melalui I-Learn portal.sebarang informasi berkaitan akan diberitahu.<br /><br /><br /><span style="font-weight:bold;">3) PENGHANTARAN "PRACTICAL REPORT"</span><br /> * semua pelajar hendaklah menyerahkan "practical report" kepada panel masing-masing pada 29hb April 2010. sebarang pertanyaan sila berhubung terus dengan panel anda<br /> * anda hanya perlu "Comb binding", tidak perlu "hard cover", dan practical report harus diserahkan bersama dengan "LOG BOOK"<br /><br /><span style="font-weight:bold;">4) BORANG PENILAIAN INDUSTRI</span><br /> * borang penilaian industri haruslah diserahkan terus kepada saya, bukan kepada <br />panel.<br /><br />Sebarang pertanyaan yang berkaitan boleh terus berhubung dgn saya <br /><br />Sekian, terima kasih<br /><br />Selamat maju jaya.<br /><br />NORZAIDAH NGALI<br />KLP DCAUnknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-91746264702845203402010-04-21T01:30:00.000-07:002010-04-21T01:44:47.539-07:00Part timers for Kitchen and Waiters (TANJONG JARA RESORT)salam to DCA & DHM Trainee,<br /><br />to all students who are interested to do part time for kitchen and waiters at Tanjong Jara Resort, Tanjong Jara need 5 students for waiter/waitress and 3 students for kitchen, rm3.00 perhour<br /><br /><br /><span style="font-style:italic;"><br />This is the letter from Encik Afizan Ariffin (HR Exec of Tanjong Jara)</span><br /><br />We are currently in need of part timers for our Kitchen and F&B Service as<br />waitstaff. The period that we are needing them is from <span style="font-weight:bold;">25/4 till 2/5</span> as<br />well on <span style="font-weight:bold;">9/5 till 15/5.</span><br /><br />I hope you can help me to enlist some of your student who are would be<br />able to join us for part timers.<br /><br /><br /><br /><br /><br />P/s: so who are interested hope will call me as soon as possible before or at 23rd april 2010, for me to give your name to Encik Afizan.<br /><br />Thank you,<br />Norzaidah Ngali <br />Industrial Training Coordinator (DCA)<br />013-6422948Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-20882641901070236862010-04-20T21:39:00.000-07:002010-04-20T21:45:14.321-07:00KEMUDAHAN KOLEJ SEMENTARA PELAJAR LATIHAN PRAKTIKAL DCA -FINAL COOKING & TEORISALAM TO ALL<br /><br />PELAJAR PEREMPUAN DITEMPATKAN DI KARAH 5 DAN KARAH 7. sila ambil kunci di pejabat kolej bermula 25 april 2010 sehingga 6 mei 2010. <br /><br />PELAJAR LELAKI, di KOLEJ GEMIA ...hanya diluluskan 9 buah bilik sahaja. oleh itu, silalah berkongsi bilik. bermula 25 april sehingga 6 mei 2010.<br /><br />sekian terima kasihUnknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-5231203359409879212010-04-19T00:16:00.000-07:002010-04-19T00:20:55.309-07:00PENEMPATAN KOLEJ SEMESTER JULAI 2010-NOVEMBER 2010salam,<br />kepada PELAJAR DCA, kemasukan kolej untuk semester hadapan (part 5), hendaklah di pohon melalui online.<br /><br />Bru mendapat perkhabaran drpd Puan Norafida, kolej pantai.... walaupun penempatan ada, tetapi anda dikehendaki membuat permohonan secara online...<br /><br />tarikh tutup adalah pada hari ini. <strong>19 APRIL 2010...</strong><br /><br />terima kasihUnknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-2341630782416852662010-04-17T19:56:00.000-07:002010-04-17T20:13:24.556-07:00Penempatan Sementara (Asrama) untuk DFSMAssalamu'alaikum wbt.<br /><br />Permohonan penempatan sementara (asrama) bagi pelajar siswi telah diluluskan iaitu seramai 26 orang bermula 19 April 2010 (Isnin) hingga 3 Mei 2010 (Isnin). Oleh itu,pelajar diminta untuk mendaftar di Pejabat Kolej Perhentian bagi mendapatkan maklumat asrama yang akan diduduki.<br /><br />Walau bagaimanapun, dukacita dimaklumkan bahawa penempatan bagi pelajar siswa telah penuh pada tempoh tersebut. Diharap pelajar dapat menguruskan penempatan sementara sendiri.<br /><br />Sebarang masalah/ pertanyaan boleh hubungi saya.<br /><br />Khazainah Khalid<br />KLP DFSMUnknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-39898014574242038042010-04-16T21:14:00.000-07:002010-04-16T22:41:21.228-07:00MAKLUMAN KEMUDAHAN KOLEJ DHMAssalamualaikum,<br /><br />Kemudahan penempatan kolej bagi pelajar DHM telah diuruskan:<br />pelajar perempuan = 50 orang anda ditempatkan di kolej rumah kayu.<br />pelajar lelaki 27orang= di kolej gemia. (pihak kolej hanya boleh menempatkan seramai 24 orang pelajar lelaki sahaja) <br />sila mendaftar di pejabat kolej dahulu sebelum masuk menginap. <br />Permohonan penempatan adalah di mohon bermula 19 April sehingga 5 Mei sahaja.<br />sekian harap maklum.<br /><br />Sairah Saien<br />KLI DHMUnknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-2617818073065831472010-04-13T22:12:00.000-07:002010-04-13T22:46:09.775-07:00Makluman penting kepada pelajar DFSM.Salam.<br /><br />Tahniah kepada semua kerana telah berjaya menamatkan latihan industri selama lebih kurang 18 minggu.<br /><br />Sila ambil perhatian terhadap tarikh2 di bawah:<br /><br />a) Penghantaran laporan & buku log = 26/4/2010 (Isnin)<br />b) Minggu pembentangan = 29/4/10 hingga 5/5/2010 (sila berhubung dengan panel untuk tarikh yang sebenar)<br /><br />Sila pastikan anda membawa semua perkara yang tersenarai di bawah semasa kembali ke UiTM Dungun nanti:<br />a) Practical report<br />b) Log book<br />c) Slide presentation<br />d) Original or copy of punch card that has been verified as a true copy by the employer/ Attendance record/ A letter or certificate of testimony issued by your employer.<br />e) Borang penilaian majikan beserta tandatangan & cop majikan.<br /><br />Practical report + log book + punch card = hantar kepada panel penilai masing2.<br />Borang penilaian majikan = adalah menjadi tanggungjawab anda untuk memastikan borang tersebut sampai ke tangan saya selewat-lewatnya 5/5/2010 (Rabu)samada dihantar terus oleh pelajar (by hand)/ email ke khaza088@tganu.uitm.edu.my/ fax ke 09-8403777 atas nama saya/ pos ke alamat:<br /><br />Khazainah Khalid<br />KLP DFSM<br />Bahagian Akademik<br />UiTM Terengganu<br />23000 Dungun, Terengganu.<br /><br />Jika majikan ingin menghantar sendiri melalui pos/fax/email, anda bertanggungjawab untuk memastikan borang tersebut telah sampai kepada saya. <br /><br />Diharap agar semua pelajar mengambil serius maklumat2 yang disertakan kerana semua ini menentukan keputusan anda nanti.<br /><br />p/s Penempatan sementara asrama bagi tujuan penghantaran laporan & pembentangan dalam proses mendapatkan maklum balas dari pihak asrama. Samada diluluskan atau tidak, akan dimaklumkan secepat mungkin.<br /><br />Terima kasih.<br /><br />Khazainah Khalid<br />KLP DFSMUnknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-44336493889426178372010-03-21T18:43:00.000-07:002010-03-21T18:48:59.556-07:00Senarai Panel DHM (dis-apr2010)Salam,<br />Dear All,<br />Please kindly refer our koordinatorlatihan@yahoo.com (pswrd: uitmterengganu)<br />for your panel list.<br />Take note on the following date:<br />5 april - last day of training<br />25 april - submission of your report to panel<br />26 april - meeting with DHM coordinator<br />28 april till 5 may - presentation week.<br /><br />Good Luck!<br /><br />Thank you very much..<br /><br />ms. sairah saien<br />koordinator latihan DHMUnknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-66269688307957405272010-03-17T18:11:00.000-07:002010-03-17T18:18:56.749-07:00PANEL LAPORAN LATIHAN PRAKTIK DCAAssalamualaikum & salam sejahtera<br /><br />Pelajar DCA,<br /><br />sila semak panel laporan latihan praktik anda di email koordinatorlatihan@yahoo.com, password: uitmterengganu.<br /><br /><span style="font-weight:bold;">tarikh penghantaran laporan latihan praktikal adalah pada 29 APRIL 2010,<br /></span><br /><br />tarikh peperiksaan teori dan peperiksaan amali akan diberitahu kemudian.<br /><br />Sekian terima kasih.<br /><br />Norzaidah Ngali<br />KLP DCAUnknownnoreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-40588259491617866492010-03-17T00:03:00.000-07:002010-03-17T00:15:34.100-07:00Panel Laporan & Pembentangan DFSM sesi Dis'09-Apr'10Assalamu'alaikum wbt. & Salam sejahtera.<br /><br />Makluman Penting kepada pelajar DFSM.<br /><br />Disertakan tarikh penting berkaitan latihan industri untuk tindakan semua:<br /><br />a) Tarikh penghantaran laporan & buku log = 26/4/2010<br />b) Tarikh pembentangan laporan (mengikut tajuk) = 29/4/2010 (tertakluk pada perubahan)<br /><br />Senarai panel laporan & pembentangan serta tajuk pembentangan bagi setiap pelajar boleh disemak di email koordinatorlatihan@yahoo.com. Anda boleh menghubungi panel tersebut jika terdapat sebarang pertanyaan tentang laporan, buku log atau pembentangan & bagi mendapatkan panduan berguna dalam membantu meningkatkan markah anda. <br /><br />Sebarang masalah boleh hubungi saya.<br /><br />Khazainah Khalid<br />KLP DFSMUnknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-33469427687149124352010-03-04T00:11:00.000-08:002010-03-04T00:30:32.292-08:00practical report's guideline (HM115)salam to DCA trainee,<br /><br />for those who need the report guideline, <br />the attachement of guideline report for HM115 (HTC295 and HTC301) has been posted at koordinatorlatihan@yahoo.com password: uitmterengganu<br /><br />tq.Unknownnoreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-70057757349150510002010-02-27T19:37:00.000-08:002010-02-27T19:52:38.159-08:00TARIKH & MAKLUMAN PENTING!Assalamualaikum & Salam Sejahtera..<br />Dear students,<br />I have Two (2) important things to update here:<br /><br />1) Tarikh Penting:<br /> 25 APRIL 2010 - Submission of your report to Panel.<br /> 28 APRIL - 5 MAY 2010 - PRESENTATION WEEK (students are required to set the convenient date of presentation with your respective panel.)<br /><br />2) Geran / Dana Latihan Praktik<br /> Your application had been forwarded to Management. Based from the past record, only a small number of students are able to get the grant. I don't want to give any hope to students regarding this matter. Furthermore, due to today's economic slowdown many budgets have been cut and minimize. To any successful applicant, you will receive letter from management, if you don't just assume that the application is unsuccessful. <br /><br />I hope you are clear with this information,i appreciate with no more mid-nite sms or call after this. Thank You!Unknownnoreply@blogger.com2tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-12467396613933910822010-01-28T16:32:00.000-08:002010-01-28T16:46:54.756-08:00VALIDASI & YURAN PENGAJIANAssalamualaikum & Salam sejahtera<br /><br />Kepada pelajar HTC301(DCA 06) dan HTC295 (DCA 04),<br />anda diingatkan supaya menyemak nama di dalam senarai kelas pendaftaran kursus dan pastikan anda telah membuat bayaran yuran bagi pengajian semester Dis '09 -April '10. <br /><br />Di bawah ini disertakan tarikh-tarikh penting untuk ingatan dan tindakan anda semua:<br />1) Tarikh akhir daftar kursus termasuk gugur & tambah kursus : <span style="font-weight:bold;">1 Februari 2010</span><br />2) Pengesahan (VALIDASI) pendaftaran kursus: <span style="font-weight:bold;">2 Februari - 8 Februari 2010</span><br />3) Tarikh akhir pembayaran yuran: <span style="font-weight:bold;">4 Februari 2010</span><br />4) Gugur taraf sebagai pelajar UiTM( pelajar tidak mendaftar kursus dan/ tidak <br /> membayar yuran) : <span style="font-weight:bold;">9 Februari 2010 </span><br /><br />p/s: oleh itu pastikan diri anda sentiasa "alert" dengan tarikh-tarikh di atas dan luangkan sedikit masa untuk melayari student portal untuk maklumat-maklumat terkini pengajian...<br /><br />"semoga anda berjaya menjalani latihan parktik dengan jayanya"<br /><br /><br />NORZAIDAH NGALI<br />Koordinator Latihan Praktik DCA<br />UiTM TerengganuUnknownnoreply@blogger.com2tag:blogger.com,1999:blog-3981449751220054765.post-74913165857188083622010-01-27T20:23:00.000-08:002010-01-27T20:26:48.970-08:00Permohonan Kemasukan UiTM July 2010 (pelajar tahun akhir UiTM)Assalamu'alaikum wbt.<br /><br />"Makluman untuk pelajar Tahun Akhir UiTM...<br /><br />Semua pelajar Tahun Akhir Diploma UiTM yang ingin memohon mengikuti program Ijazah Sarjana Muda (Kepujian) UiTM bagi Kemasukan Julai 2010 hendaklah mengemukakan permohonan melalui Aplikasi dalam Talian di UiTMonline di http://istudent.uitm.edu.my/ yang akan dibuka pada 2 Februari 2010 nanti." -Pn. Sharulniza Sau Hamid (HEA UiTMT).<br /><br />Pelajar yang berminat, sila ambil tindakan yang sewajarnya. Terima kasih.Unknownnoreply@blogger.com0