Makluman penting kepada pelajar DFSM.
Salam.
Tahniah kepada semua kerana telah berjaya menamatkan latihan industri selama lebih kurang 18 minggu.
Sila ambil perhatian terhadap tarikh2 di bawah:
a) Penghantaran laporan & buku log = 26/4/2010 (Isnin)
b) Minggu pembentangan = 29/4/10 hingga 5/5/2010 (sila berhubung dengan panel untuk tarikh yang sebenar)
Sila pastikan anda membawa semua perkara yang tersenarai di bawah semasa kembali ke UiTM Dungun nanti:
a) Practical report
b) Log book
c) Slide presentation
d) Original or copy of punch card that has been verified as a true copy by the employer/ Attendance record/ A letter or certificate of testimony issued by your employer.
e) Borang penilaian majikan beserta tandatangan & cop majikan.
Practical report + log book + punch card = hantar kepada panel penilai masing2.
Borang penilaian majikan = adalah menjadi tanggungjawab anda untuk memastikan borang tersebut sampai ke tangan saya selewat-lewatnya 5/5/2010 (Rabu)samada dihantar terus oleh pelajar (by hand)/ email ke khaza088@tganu.uitm.edu.my/ fax ke 09-8403777 atas nama saya/ pos ke alamat:
Khazainah Khalid
KLP DFSM
Bahagian Akademik
UiTM Terengganu
23000 Dungun, Terengganu.
Jika majikan ingin menghantar sendiri melalui pos/fax/email, anda bertanggungjawab untuk memastikan borang tersebut telah sampai kepada saya.
Diharap agar semua pelajar mengambil serius maklumat2 yang disertakan kerana semua ini menentukan keputusan anda nanti.
p/s Penempatan sementara asrama bagi tujuan penghantaran laporan & pembentangan dalam proses mendapatkan maklum balas dari pihak asrama. Samada diluluskan atau tidak, akan dimaklumkan secepat mungkin.
Terima kasih.
Khazainah Khalid
KLP DFSM
Tahniah kepada semua kerana telah berjaya menamatkan latihan industri selama lebih kurang 18 minggu.
Sila ambil perhatian terhadap tarikh2 di bawah:
a) Penghantaran laporan & buku log = 26/4/2010 (Isnin)
b) Minggu pembentangan = 29/4/10 hingga 5/5/2010 (sila berhubung dengan panel untuk tarikh yang sebenar)
Sila pastikan anda membawa semua perkara yang tersenarai di bawah semasa kembali ke UiTM Dungun nanti:
a) Practical report
b) Log book
c) Slide presentation
d) Original or copy of punch card that has been verified as a true copy by the employer/ Attendance record/ A letter or certificate of testimony issued by your employer.
e) Borang penilaian majikan beserta tandatangan & cop majikan.
Practical report + log book + punch card = hantar kepada panel penilai masing2.
Borang penilaian majikan = adalah menjadi tanggungjawab anda untuk memastikan borang tersebut sampai ke tangan saya selewat-lewatnya 5/5/2010 (Rabu)samada dihantar terus oleh pelajar (by hand)/ email ke khaza088@tganu.uitm.edu.my/ fax ke 09-8403777 atas nama saya/ pos ke alamat:
Khazainah Khalid
KLP DFSM
Bahagian Akademik
UiTM Terengganu
23000 Dungun, Terengganu.
Jika majikan ingin menghantar sendiri melalui pos/fax/email, anda bertanggungjawab untuk memastikan borang tersebut telah sampai kepada saya.
Diharap agar semua pelajar mengambil serius maklumat2 yang disertakan kerana semua ini menentukan keputusan anda nanti.
p/s Penempatan sementara asrama bagi tujuan penghantaran laporan & pembentangan dalam proses mendapatkan maklum balas dari pihak asrama. Samada diluluskan atau tidak, akan dimaklumkan secepat mungkin.
Terima kasih.
Khazainah Khalid
KLP DFSM
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home